Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Ένα τραγούδι όπου φύγει-φύγει…..

Θέλω να φύγω αμέσως, αμέσως, από δω, σε άλλο τόπο μαγικό έξαφνα να βρεθώ
Στου Ήλιου τις καυτές κοιλάδες θέλω να κυλιστώ,
φτιαγμένος να’μαι από άκαυτο υλικό, να μην καώ.
Μες στην κοιλιά μιας φάλαινας θέλω να κατοικώ
και στων ωκεανών τ’ ανεξερεύνητα μυστήρια να χαθώ.
Θέλω να είμαι πιο ελαφρύς κι από φτερό,
πιο γρήγορα κι απ’ τα πουλιά στα ουράνια να πετώ.
Στα φυτά θέλω και στα ζώα να μιλώ,
θέλω για άλογο να έχω καγκουρό.
Νεράιδες θέλω να μου μάθουνε τραγούδι και χορό
κι αόρατος παντού σαν ξωτικό να τριγυρνώ
Θέλω πτερύγια και ουρά γοργόνας για να κολυμπώ,
κι αφρόλουτρο στα σύννεφα να κάνω δίχως να βραχώ.
Θέλω υγείας σοκολάτα, βύσσινο γλυκό,
τριμμένο αμύγδαλο, καϊμάκι παγωτό.
Θέλω αμβροσία, νέκταρ, αγριογούρουνο ψητό
και του Πανοραμιξ το μαγικό ποτό.
Δεν θέλω κρύο η ζέστη στον καιρό,
εύκρατο κλίμα θέλω , ήπιο, δροσερό.
Δεν θέλω να αρρωσταίνω, να ανεβάζω πυρετό.
Όταν πέφτω και χτυπάω ποτέ να μην πονώ.
Θέλω σχολείο να πηγαίνω όποτε θέλω εγώ
και στο λεωφορείο να μην έχω διπλανό.
Θέλω ταξιδευτής όπως ο Μάρκο Πόλο να γενώ,
τον γαλαξία και τ’ άστρα να επισκεφτώ.
Θέλω να είμαι ωραίος, δυνατός σαν τον Ζορρό
και μια μελαχρινή πανέμορφη θεά να ερωτευτώ.
Μα από της πηγής το αθάνατο νερό
Που αιώνια ζωή προσφέρει δεν θα πιω
Να ζήσω μόνο θέλω με έναν τρόπο μαγικό,
τόσο, όσο πρέπει,… για να μην βαρεθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου