Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Οι μύγες βλέπεις....

Η πεταλουδίτσα μεθυσμένη από όλο το νέκταρ των λουλουδιών που είχε ρουφήξει άρχισε να αισθάνεται μια ελαφριά ζάλη... αχ να βρω ένα όμορφο λουλουδάκι να ξαποστάσω λίγο σκέφτηκε.. είχε όμως απομακρυνθεί από το κήπο και κοιτάζοντας κάτω έβλεπε μόνο το χωματόδρομο που ύστερα από μια ανοιξιάτικη βροχούλα είχε μετατραπεί σε λασποδρομο...και ξαφνικά.. εκεί στην άκρη του δρόμου κάτι σαν να κινείται.. πέταξε λίγο πιο χαμηλά και βλέπει δυο τεράστια αυτιά να προεξέχουν.. ααα.. το ξέρω αυτό το πλάσμα σκέφτηκε.. οι άνθρωποι το λένε γαϊδουράκι.. ήσυχο και καλοκάγαθο. Κάνει μια γερή βουτιά και πλαζ.. προσγειώνεται πάνω του. 
- Γιατί μ' ενοχλείς ανόητη μικρή μου; ρωτάει το γαϊδουράκι...
- Θέλω λίγο να ξεκουραστώ και να σου δώσω ένα φιλάκι...
- Χμμμ.. λέει το γαϊδουράκι προβληματισμένο. Υπάρχουν κάτι ζουζούνια σα και σένα που κάθονται πάνω μου και με τσομπάνε κι όσο κι αν ενοχλούμαι και κουνώ την ουρά μου..δε φεύγουν με τίποτα!
- Εγώ καλό μου γαϊδουράκι θα σου δώσω ένα φιλάκι και θα καθίσω λίγο να ξαποστάσω.. όταν βαρεθείς.. μου λες και φεύγω.
Το γαϊδουράκι όμως συνηθισμένο στις μύγες που το ενοχλούσαν αφόρητα και όπως ήταν και δύσπιστο.. τινάζει μια την ουρά του και πετάξει τη πεταλουδίτσα μέσα στις λάσπες. Τα λεπτεπίλεπτα ποδαράκια της καημενούλας χώθηκαν βαθειά στη λάσπη. η μια της φτερούγα.. η αριστερή.. τσαλακώθηκε κι έγειρε προς τα κάτω.. κολλημένη μέσα στη λάσπη περίμενε έναν αργό θάνατο. Κοιτάζοντας την το γαϊδουράκι της ψιθύρισε...
-          Δε φταίω εγώ πεταλουδίτσα μου... η συνηθεια που απέκτησα από τις μύγες βλέπεις...

Ellas Kalamida

http://www.facebook.com/notes/ellas-kalamida/oi-myges-blepeis/404116080189

1 σχόλιο:

  1. H EΛΛΑΣ ΚΑΛΑΜΙΔΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΞΑΦΝΙΑΖΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΤΑΛΕΝΤΟ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ κ.ΝΙΚΟ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ


    κωστας αγγελου

    ΑπάντησηΔιαγραφή