Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Ιστορία 5: Το τραγούδι του Ζωγράφου - Τραγουδιστή

                      
                          Μέσα στις φλέβες μου κυλάνε οι ήχοι όλου του κόσμου. 
Δεν έχω τίποτα άλλο δικό μου από τα τραγούδια μου.
Με τις κιμωλίες και την κιθάρα μου ταξιδεύω παντού στη γη.

Ταξιδεύω, ζωγραφίζω και τραγουδάω. 
Τραγουδάω γι’ αυτούς που οργώνουν το χωράφια.
Τραγουδάω γι’ αυτούς που κινούν τα εργοστάσια. 
Τραγουδάω γι’ αυτούς που σπουδάζουνε στα σχολεία. 

Δεν υπάρχει χώρα που να μην πάτησα το πόδι μου.
Δεν υπάρχει θάλασσα που να μη διέσχισα. 
Με τις κιμωλίες και την κιθάρα μου ταξιδεύω παντού στη γη. 

Ταξιδεύω, ζωγραφίζω και τραγουδάω.
Τραγουδάω γι’ αυτούς που κατοικούν την Ευρώπη. 
Τραγουδάω γι’ αυτούς που κατοικούν την Αμερική. 
Τραγουδάω γι’ αυτούς που κατοικούν την Ασία και την Αφρική.

7 φορές έκανα το γύρο του κόσμου.
Πέρασα και ξαναπέρασα από τα ίδια μέρη. 
Μα δε  βρήκα τίποτα διαφορετικό. 
Με τις κιμωλίες και τη κιθάρα μου ταξίδεψα παντού στη γη.

Ταξίδεψα, ζωγράφισε και τραγούδησα,
Τραγούδησα για τους νέους.
Τραγούδησα για τις γυναίκες. 
Τραγούδησα για τους γέρους.

Η γη μας είναι σα μια κυψέλη.
Κι οι άνθρωποι κουράζονται σαν τις μέλισσες να τη
γεμίσουν μέλι. 
Μα εγώ είμαι ένα αγριομέλισσο.
Με τις κιμωλίες και  την κιθάρα μου θα ταξιδέψω στο φεγγάρι. 

Θα ταξιδέψω, θα ζωγραφίσω και θα τραγουδήσω. 
Θα τραγουδήσω για τα παιδιά που γεννήθηκαν. 
Θα τραγουδήσω για το παιδιά που θα γεννηθούν. 
Θα τραγουδήσω για όλους αυτούς που θάρθουν
κάποτε να μ’ ανταμώσουν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου